Klachten?

Het kan zijn dat u toch niet tevreden bent over de manier waarop Participe u behandeld heeft. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat een medewerker zich niet aan de afspraken houdt. Of omdat u zich onjuist behandeld voelt. Wij willen dat graag van u weten. Niet alleen om van u te horen wat u vindt dat beter kan. Maar ook om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

 

 

Wat kunt u doen?
U bent niet tevreden over de behandelwijze of bejegening van iemand (of iets) van Participe? Dan vult u een klachtenformulier in. Het klachtenformulier is op verschillende manieren te verkrijgen:


U mag ook een brief sturen naar de klachtenfunctionaris van Participe - Postbus 92, 2400 AB Alphen aan den Rijn - waarin u vertelt: waarover u niet tevreden bent, waarom u niet tevreden bent en hoe u behandeld zou willen worden.

U kunt natuurlijk ook bellen naar Participe, 0172- 42 75 00 of bij ons langskomen (bel ons even voor een afspraak) op Prins Bernhardlaan 8. Dan kijken we samen met u wat we voor u kunnen doen.

Bezwaar
Als u het er niet mee eens bent dat u geen voorziening heeft gekregen of minder hulp dan u wilde, dan kunt u daar bezwaar tegen maken. In het besluit (brief) dat u heeft gekregen over uw aanvraag staat hoe u bezwaar kunt maken. Dat moet binnen zes weken nadat u het besluit heeft ontvangen. Voor de behandeling van een bezwaar geldt een andere procedure.

Behandeling klachten

  • Uw klacht wordt eerst behandeld door de klachtenfunctionaris van Participe. Klachten over een leverancier worden door ons doorgestuurd naar de betreffende leverancier. Zij nemen uw klacht verder in behandeling.
  • De directeur van Participe wordt meteen op de hoogte gebracht van de klacht en hoe de klacht wordt behandeld.
  • Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een externe klachtencommissie.
    Participe en stichting Tympaan-De Baat hebben samen een externe klachtencommissie opgericht. Klachten over Participe worden behandeld door twee bestuursleden van Tympaan-De Baat en een onafhankelijke voorzitter. Klachten over Tympaan-De Baat worden behandeld door twee bestuursleden van Participe en een onafhankelijke voorzitter. U kunt uw klacht ook rechtstreeks aan de externe klachtencommissie voorleggen. U kunt dat op het klachtenformulier aangeven.

 

Captcha